piątek, 9 listopada 2012

# 17. ,,Miłość wystawiona na próbę''


Ja i Zayn jesteśmy parą od pięciu miesięcy . To była miłość od pierwszego wejrzenia bardzo się kochaliśmy nasza miłość była prawdziwa i nie zniszczalna lecz w pewnym momencie nasza miłość została wystawiona na wielką próbę ponieważ Zayn razem z chłopakami z zespołu mieli wyjechać na półroczną trasę po świecie . Czułam że mój świat zawalił się moje życie straciło wszelki sens . Od naszego rozstania minęły cztery miesiące to były bardzo ciężkie miesiące
Nie zliczę wylanych łez tęsknoty nie zliczę romantycznych pozwów z ukochanym , sms’ów pisanych dniami i nocami i nie zniosę okropnej pustki w sercu ale w głębi serca wiem że za dwa miesiące go w końcu zobaczę. W szybkim tempie dwa miesiące minęły . Stoję na lotnisku i czekam aż zobaczę po tej długiej rozłące mojego Zayna przez moja głowę przelatuje tysiące myśli .
Gdy w pewnym momencie go ujrzałam poczułam że czas stanął w miejscu Zayn przybiegł do mnie i przytulił tak bardzo mocno że poczułam jak bardzo mi tego brakowało później pocałował tak bardzo namiętnie aż czułam się cudownie po wszystkim powiedział mi na ucho jak bardzo tęsknił i mnie kocha poczułam jak po jego policzku leciała łza otarłam mu ją a sama się popłakałam ale to nie były łzy smutku to były łzy szczęścia bo w końcu miałam przy sobie swojego chłopaka.



 ~ Gosia

1 komentarz: