niedziela, 24 czerwca 2012

# 6. Niall

Siedzisz sobie na huśtawce w ogródku i słuchasz muzyki przez słuchawki. Nagle dostajesz sms’a od swojego chłopka Niall’a ,,Hej słonko co tam u ciebie wiesz jak ja tęsknię!! ;***’’. Uśmiechasz się do telefonu i odpisujesz mu ,,Hej kochanie, ja też tęsknię!! My tęsknimy jak jesteśmy blisko siebie a co dopiero jak pojedziesz w trasę na koniec świata?!’’. Po wysłanym sms’ie poszłaś do kuchni po napój. Lecz nic takiego nie znalazłaś i napój zamienił się w jogurt do picia. I wróciłaś na huśtawkę wsłuchując się w melodię płynącą ze słuchawek. Po kilku relaksu, usłyszałaś niepokojące dźwięki dochodzące zza płotu. Wstałaś i podeszłaś by ujrzeć co się dzieje. Twoim oczom ku zdziwieniu ukazał się pies sąsiadki goniący twojego chłopaka. Wybuchłaś śmiechem i oblałaś się jogurtem. Lecz warto było poplamić sobie bluzkę za ten jakże wspaniały widok. Postanowiłaś pomóc Niall’owi i poszłaś otworzyć drzwi do domu by wszedł. Gdy je otworzyłaś chłopak wpadł jak torpeda, a ty za nikm szybko je zamknęłaś i oparłaś się o nie śmiejąc się do upadłego.
-I z czego tak się kochanie śmiejesz ?? –zapytał zdyszany chłopak.
-Z ciebie głuptasie !!-odpowiadasz i śmiejesz się dalej.
-No wiesz ze mnie ?!!? Jak możesz !!!! –mówi i podchodzi do ciebie.
-No z ciebie głupolu ty mój kochany –wstajesz i całujesz go w policzek.
-Też cię kocham! I przepraszam, że prze zemnie sobie bluzkę ubrudziłaś –wstaje i podąża za tobą do kuchni.
-Nie nic się nie stało warto było poświęcić ją dla takiego widoku –stanęłaś i pocałowałaś go delikatnie w usta a on to odwzajemnił ale bardziej namiętnie.

~ Kamila

_______________________

Witam wszystkich po długiej przerwie!! Przepraszam ze nie pisałam tak długo!!
Mam nadzieję że się podoba <333



Odpowiada wam taka forma  czy byście coś zmienili ? A może chcecie imaginy częściowe?

1 komentarz: