sobota, 7 kwietnia 2012

# 4. Liam

LIAM: Hej chłopaki nie widzieliście gdzieś mojej dziewczyny?LOUIS: Stary dziewczynę zdobiłeś haha nie no dobre!
LIAM: Nie zgubiłem tylko się bawimy w chowanego.
TY: No i jak mnie szukasz że nie możesz zajść?
LIAM: To nie moja wina że tak dobrze się chowasz.-powiedział chłopak i złapał cie w tali
TY: Oj nie nie ma nagrody! Nagroda była by jak byś mnie znalazł a teraz musisz mnie złapać.
*Ty uciekasz przez cały dom aż do ogrodu nagle potkasz się o rozwinięty wąż ogrodowy.*
TY: Ałłłaaaaa
LIAM:Coś ci się stało boli cię mocno.-zapytał przerażony.
TY:Chyba kostkę sobie skręciłam, bo bardzo boli.-mówisz masując kostkę.
LIAM: Oj to nie dobrze choć zawiozę cię do lekarza.
TY: Nie najpierw mnie pocałuj.
*Całujecie się*
LIAM: No ok to teraz jedziemy.
*Ty wstajesz z trawy jak by nigdy nic*
TY: Nic mi nie jest ale wiedziałam że byś mnie nie złapał więc cała ci wygrać.-mówisz śmiejąc się
LIAM: O ty łobuzie i za to Cię kocham i dam Ci mega buziaka

~ Kamila
_______________________________________________________________________
Dzisaij imagin z Liam.

Jutro święta wiec WESOŁYCH ŚWIĄT <3

2 komentarze:

  1. Nawzajem, wesołych.!^^
    I imagin świetny:D
    Natusss24

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no nie wytrzymam jak moglas mi nie napisac ze dodalas nowy imigan yhhhhhhh ale i tak cie kocham :* Imagin o Liamie zaj***sty czekam na kolejny:*

    OdpowiedzUsuń